.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري همايش جذب سرمايه‌گذاري خارجي در گيلان

استاندار گيلان از برگزاري همايش جذب سرمايه‌گذاري و ايده‌هاي نو با حضور يكي از شخصيت‌هاي عالي كشور در استان خبر داد.

روح‌الله قهرماني‌چابك پيش از ظهر امروز در جريان بازديد از موزه ميراث روستايي گيلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت نهم و دهم در ايجاد زيرساخت‌ها همت زيادي را صرف كردند و گيلان از استان‌هاي خوب در فراهم كردن اين زيرساخت‌ها است.
وي با بيان اينكه بسياري از اين زيرساخت‌ها در دست اجراست، افزود: تعداد زيادي از آنها نيز آماده بهره‌برداري است تا سرمايه‌گذاري داخلي و خارجي در آن شكل بگيرد.
قهرماني‌چابك ادامه داد: در حال حاضر دبيرخانه اتاق‌هاي بازرگاني، صنايع و معادن از بين كشورهاي حاشيه خزر در گيلان مستقر است كه به خوبي مشغول فعاليت بوده و كار مي‌كند.
وي با اشاره به برگزاري همايش جذب سرمايه‌گذاري خارجي در گيلان خاطرنشان كرد: به زودي اين همايش با حضور يكي از مقام‌هاي عالي كشور در گيلان برگزاري مي‌شود.
استاندار گيلان اضافه كرد: همايش جذب سرمايه‌گذاري خارجي و ايده‌هاي نو در راستاي توسعه استان برگزار مي‌شود و به همين منظور ايده‌هاي نو از سراسر دنيا جمع‌آوري شده است.
وي با بيان اينكه ايرانيان و گيلانيان مقيم خارج علاقمند به سرمايه‌گذاري در استان هستند، تصريح كرد: طرح‌ها و ايده‌هاي نو را جمع‌آوري كرديم اما هنوز ارائه نداديم و اين طرح‌هاي خوب مي‌تواند كار فوق‌العاده‌اي براي كشور باشد.
قهرماني‌چابك افزود: همايش جذب سرمايه‌گذاران خارجي كه با حضور و مشاركت همه فعالان اقتصادي انجام مي‌شود، يك كاري در خور و شايسته است.
وي با اشاره به ظرفيت‌هاي استان براي جذب سرمايه‌گذاري خاطرنشان كرد: وقتي راه آهن گيلان در دست ساخت است، بندر انزلي به سرعت توسعه يافته، آزادراه رشت – قزوين به بهره‌برداري رسيده و فرودگاه رشت توسعه مي‌يابد، اين معنا را مي‌دهد كه در گيلان زمينه براي جذب سرمايه‌گذاري خارجي و داخلي آماده است.
قهرماني‌چابك اظهار داشت: همه چيز در استان براي سرمايه‌گذاري فراهم بوده و بايد برنامه‌ريزي شود كه اكنون اين كار در دست اقدام است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.425 seconds.